Triumph Natbukser – globalt undertøjsbrand med sans for mode og kvalitet
Vi er mange, der kender undertøjsmærket Triumph. Det er et anerkendt og globalt brand, der har eksisteret siden 1886. Triumph følger tidens mode og designer undertøj til kvindekroppen med fokus på høj kvalitet, perfekt pasform og gode bløde materialer til rette pris. Gå på opdagelse i det store udvalg af lingeri, undertøj, sports-bh'er, toppe, skørter, bodystockings og meget mere her på siden.
|
Natbluse |
|
Natbukser |
-
Ønskeliste
-50%
Velour Bukser, Smoky Blue
Dkk 399,00
Dkk 199,50
-
Ønskeliste
-50%
Mix & Match Bukser, Blue Dark
Dkk 299,00
Dkk 149,50
-
Ønskeliste
-50%
Mix & Match Natbukser, Skin Light
Dkk 299,00
Dkk 149,50
-
Ønskeliste
-50%
Mix & Match Natbukser, Skin-Light
Dkk 329,00
Dkk 164,50
Triumph: Anerkendt undertøjsmærke med 137 års erfaring
Triumph-undertøj er kendt i hele verden. Mærket har siden 1886 designet lingeri til stilbevidste kvinder, der går op i mode, kvalitet og den perfekte pasform. Triumph startede med at lave korsetter i 1800-tallet, hvor kvindernes former skulle tilpasses tidens pompøse kjoler.
De første korsetter fra Triumph blev fremstillet i Heubach i Sydtyskland. Her sad der seks medarbejdere i en lade og syede korsetterne. Og sådan startede Triumph. Allerede dengang var håndværk og god kvalitet i højsædet, hvilket også kendetegner brandet i dag.
Navnet "Triumph" henleder også tankerne til "sejr" og "succes". Det er meget sigende for Triumph, der – med inspiration fra triumfbuen i Paris – gerne vil triumfere på den internationale modescene med de nyeste farver, kollektioner og trends til kvinder i alle aldre.
Moderigtigt lingeri og undertøj
Der er noget ganske ikonisk over de mange modeller med logoet med den røde krone, der går igen på alle produkter fra Triumph. Det vidner om et mærke, der vil frem i verden og præge tidens undertøjsmode.
Triumph gik fra at designe korsetter i en lade til at påvirke verdens syn på moderne lingeri med velkendte klassikere med perfekt pasform. De lancerede deres første bh i 1920'erne og var de første til at designe aftagelige stropper i 1930'erne. I 1970'erne udviklede de en Triumph-bh i en one size-udgave, som alle kvinder kunne bruge.
Undertøjs primære formål var engang at give kvinderne de rigtige former. Det var ikke noget, man viste frem eller brugte til at signalere styrke og personlighed. I dag er undertøj en betydningsfuld genstand i garderoben, som på lige fod med andet tøj også vises frem i modemagasiner og på de store modeshows og bruges til at skabe den personlige stil. Denne rejse har Triumph også været med til at definere, og som nu føres videre i nogle af de nye favoritter blandt kvinder.